Információk a Rögzítő Kampóról és a Lekötő Gyűrűkről

Rossz időjárási körülmények esetén, a járművek és a rakományok is extrém hatásoknak vannak kitéve a hajón. Hogy elkerüljék az áru, utánfutókon való megcsúszását, minden árut gondosan rögzíteni kell. Minden kíséret nélküli járművet az alábbi biztonsági pontokon kell rögzíteni a hajón.

Szállítmány rögzítő ellenörző lista

  • A rakomány a teherautón pótkocsi a pótkocsi ágyához kellene, hogy rögzítve legyen
  • Minden HGV-t, teherautót és pótkocsit megfelelő horgonypontokkal kell felszerelni
  • A ponyvát le kell engedni hajózás előtt
  • A pótkocsi elhagyása előtt a vezetőnek ellenőriznie kell a terelődarabokat és a feszítő rudakat
  • A kísérő nélküli pótkocsiknak külön támasztólábat és támaszpontot kell használniuk, és nem használják a leszállópályákat, amelyek nem képesek a teher és a pótkocsi tengerszint feletti nyomását nyomni
Bruttó járműtömegMin no. lashing rings on each side
3.5t ≤ GVM ≤ 20t2
20t < GVM ≤ 30t3
30t < GVM ≤ 40t4

Elfogadott lekötő gyűrűk

acceptable lashing points diagram

RÖGZÍTŐ KAMPÓtrestle pointAz alap kitámasztó lábak nem bírnák el a pótkocsi és a rakomány súlyát a hajón, ezért egy rögzítő kampóra
ültetik rá a pótot, így a "lábak" nem érintkeznek a fedélzettel. A rögzítő kampó tulajdonképpen egy vastag acélrúd, ami közvetlenül az alvázhoz csatlakozik.
LEKÖTŐ GYŰRŰKlashing pointsHogy megakadályozzák a pótkocsi elmozdulását, több ponton lekötő gyűrűkkel és láncokkal rögzítik a hajón.
Összesen 8 ilyen lekötőgyűrűre van szükség, hogy a jármű ne mozdulhasson el.

Nem biztos a rögzítő kampókat illetve a lekötő gyűrűket illetően? Keresse ügyfélszolgálatunkat élő chaten, küldjön emailt vagy hívjon minket a következő számon 0844 847 9000.