Mind a DFDS, és a P&O kompszolgáltatók kijelentést tettek arról, hogy a Dover Kikőtői Tanács a Dover kikötőjében kivetett díjakat megemelte, és hogy ez hogyan befolyásolja kompjaiknak foglalását. Felhívjuk figyelmét, hogy a Freightlinknek és a kompszolgáltatóknak NINCS irányításuk ebbe a díjnövelésbe.
Őszinte csalódással tájékoztatom Önöket, hogy a DFDS levelet kapott a Dover Kikőtői Tanácstól a kompdíj-felülvizsgálat kapcsán, amely a Dover kikötőjében működő összes kompjáratra vonatkozik.
Egyértelműen, a DFDS a lehető legrövidebb időn belül vitatta ezt, és minden erőfeszítésünk ellenére a Dover Kikőtői Tanács közölte, hogy, és idézem:
„Az igazgatótanács úgy határozott, hogy a komp tarifájában a bérleti díjat a közúti árufuvarozás tekintetében 2020. Július 19.-től kezdődően szállítmányonként 5 fonttal fogják növelni” (euró fizető ügyfelek esetében 6,00 euró szállítmányonként).
Rendkívül fontos számomra kiemelni azt, hogy ezt a díjnövelést a DFDS semmilyen módon nem számítja fel, illetve nem jár előnnyel számára, csupán komphajó díj-emelés közvetlenül a Dover Kikőtői Tanácstól. Azonban, mint az Ön beszállítója, 2020. Július 19.-től, a Dover Kikőtői Tanács nevében felvoltunk kérve ennek a kiegészítő díjnak a behajtására, amely számláján „Dover Harbour Board Charge” feliratként fog megjelenni, és minden egységtípusra alkalmazandó.
Egyáltalán nem örülök annak, hogy ilyen nem kívánt hírnek vagyok a hordozója, és szeretném biztosítani Önöket, hogy mindent megtettünk (az Ön nevében) annak érdekében, hogy ezt a növekedést megakadályozzuk!
Szeretnénk megragadni ezt a lehetőséget, hogy megköszönjük megértését, folyamatos támogatását és lojalitását, miközben emlékeztetjük Önöket, hogy az Ön számára kijelölt kereskedelmi kapcsolattartó személy továbbra is elérhető, ha a fentiekkel kapcsolatban további tisztázásokat szeretne.
Wayne Bullen, DFDS
Őszintén reméljük, hogy biztonságban és jól van ezekben a nehéz, kihívást jelentő COVID-19-es időszakban. Az elmúlt három hónapban végig azon dolgoztunk, hogy biztonságos és következetes szolgáltatást tudjunk nyújtani mind a nyolc árufuvarozási útvonalunkon, hogy az alapvető ellátási hálózatát ki tudjuk szolgálni az Egyesült Királyságba és Írországba, illetve onnan vissza.
Számos intézkedést vezettünk be a tehergépkocsi-sofőrök utazásának javítása érdekében, több tiszta levegővel, megfelelő társadalmi távolságtartással és kiváló étkezési lehetőségekkel, valamint adott esetben kabinbeállítási lehetőségekkel, a P&O Ferries biztonságos és kényelmes átkeléseinek érdekében. Eredményképpen, örömmel értesítjük, hogy a közelmúltban rögzítettük az NPS 75-ös pontszámát a folyamatban lévő tehergépjármű-sofőr-felmérésekből, ami nagyszerű visszajelzést ad számunkra és az összes személyzet számára, akik ennek eléréséhez hozzájárultak.
A COVID-19 ugyanakkor csökkentette a forgalmat az összes útvonalunkon, ezért a Dover Kikőtői Tanács értesítette az összes hajó társaságot arról, hogy a rakparti díjak megemelkednek 5 font-al minden teherforgalmi tipus esetében. Ez a megemelt díj tehergépjárművekre, kíséret nélküli pótkocsikra és kisteherautókra is vonatkozik 2020. Július 19.-tő (lásd a Dover Kikőtői Tanács levelét). Ez a Dover kikötőjén keresztülhaladó összes import és export teherforgalomra vonatkozik. Általános szerződési feltételeink 3.2. Pontja szerint más választásunk nem marad, csak az, hogy ugyanattól a dátumtól kezdődően ezt a további 5 £ (vagy 6 €) terhelést átadjuk ügyfeleinknek. A teljes átláthatóság érdekében külön sort hozunk létre a számláinkon, és ezt a kiegészítő díjat “Dover Port Additional”-ként azonosítjuk minden Calais – Dover és Dover – Calais átkelésnél, 2020. július 19-től.
Őszintén sajnáljuk, hogy ez a költségnövekedés ebben a nehéz időszakban kell történjen, de szeretnénk biztosítani az felől, hogy ez tőlünk teljesen független.
A szokásos módon továbbra is kiszolgáljuk ellátási láncait az Angol-csatornán, és bízunk abban, hogy továbbra is folytatjuk együttműködésünket 2020-ban.
Henrik Pedersen, P&O Ferries
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria