A P&O Ferries kiadott egy nyilatkozatot;
Amint valószínűleg tudja, az új környezetbarát irányelv azzal jár, hogy a kompüzemeltetőknek szigorúbb határértékeket kell betartaniuk a kénkibocsátásra vonatkozóan az IMO kibocsátás ellenőrzési területeken működő hajók esetében. 2020. január 1-jétől ír-tengeri hajóink ezeken a területeken fognak működni.
A megfelelés érdekében minden kompüzemeltetőnek választania kell: hajóikat drágább alacsony kéntartalmú alternatívákkal működtetik, szemben a manapság alkalmazott magasabb kéntartalmú nehéz fűtőolajjal (HFO); vagy kibocsátás-csökkentési technológiába fektetik a pénzüket (füstgázszűrőkbe) annak érdekében, hogy a kénkibocsátásokat hatékonyan az új, 0,5%-os alacsony szintre csökkentsék.
Úgy döntöttünk, hogy ír-tengeri hajóinkat az alacsony kéntartalmú, 0,5%-os üzemanyagra állítjuk át, ami azonban jelentősen megnöveli az ír-tengeri útvonalak üzemanyagköltségeit.
2020. január 1-jétől új üzemanyagpótdíjat fogunk bevezetni minden olyan szállítmányi számla esetében, amely a Larne és Dublin szolgáltatásaink igénybevételével utaztat. Ez a növekedés természetesen útvonalanként el fog térni, és a számlakezelője számítja ki és tájékoztatja Önt a megfelelő időben, hogy elegendő ideje legyen az adott ügyfelei tájékoztatására. Figyelembe veszi a már fizetendő BAF-et (Bunkerolaj korrekciós tényező), plusz a 0,5%-os, alacsony kéntartalom okozta árkülönbséget.
Nagyra értékeljük ezt a további terhet, amelyet az új ír-tengeri jogszabályok az ellátási láncra helyeznek, de a környezetbarát megfelelés további költségeit bele kell számítani a végfelhasználó számára felszámított árba – illetve tükröznie kell annak –, ami viszont lehetővé teszi a P&O Ferries számára, hogy fenntartson egy csomóponton alapuló szolgáltatásokat nyújtó robusztus hálózatot az Ön folyamatban lévő követelményeinek való megfelelés érdekében.
Ez idő alatt továbbra is a lehető leghatékonyabb módon kell működnünk, aktívan kezelve az üzemanyag-takarékosságot és az üzemanyag-megtakarítást, miközben folytatjuk a leginkább üzemanyag-hatékony teherhajóink üzemeltetését annak érdekében, hogy a költségek növekedése minimális legyen.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria