Freight ferry secure cargo

Rögzítse teherkomp rakományát ősszel és télen - FRISSÍTVE

FRISSÍTÉS 16/10/28, a Stena Line közzétette legfrissebb dokumentumát a rögzítőpontokról és a biztonságos rakodásról.

Az őszi és téli időszakban, a kihívást jelentő időjárási körülmények a tengeren, károkat okozhatnak az áruban és azt szállító kompban is. Kerülje el a veszélyeket és problémákat, győződjön meg róla, hogy áruja gondosan rögzítésre került az elkövetkező út során.

"A kompokat használni kívánó járművek üzemeltetőinek, meg kell bizonyosodniuk arról, hogy a rakományrögzítő rendszereik képesek ellenálni, a tengeren kialakultható behatásoknak."

A fuvarozók számára nem mindig nyilvánvaló, hogy a járművekre és szállított árura gyakorolt erőhatás, a tengeren sokkal nagyobb, mint bármelyik közúton előforduló tényező. Egy viharban messze több dolognak van kitéve egy jármű, mint közúton.

A rakomány rögzítése - Ellenőrző lista

  • Az árut a pótkocsi aljához kell rögzíteni
  • Minden teherautót, pótkocsit, lekötő gyűrűkkel rögzíteni kell
  • Ajtókat, ablakokat bezárni
  • Spanifereket és a kifeszítő rudakat ellenőrizze a sofőr mielőtt otthagyja a pótkocsit
  • Kíséret nélküli pótkocsiat különálló kampóval kell rögzíteni, a saját támasztólábat, mely nem bírja el az áru súlyát és a tengeren kialakult körülményeket nem szabad használni

Trailer trestle point

  • A nehézgépjárműveket lánccal kell rögzíteni. Kíséret nélküli járműveknek (30t < GVM ≤ 40t) 8 rögzítőgyűrvel kell rendelkeznie, hogy megakadályozzák az elmozdulást.

Trailer lashing points

Össz jármű súly lekötőgyűrűk minimális száma oldalanként
3.5t ≤ GVM ≤ 20t 2
20t < GVM ≤ 30t 3
30t < GVM ≤ 40t 4

A komp operátorok indulás előtt ellenőrzik, hogy az áru megfelelően van e rögzítve. A helytelenül rögzített árut visszatartják addig, amíg a probléma el nem hárul, ez pedig késésekhez vezethet.

Elfogadott rögzítőpontok:

04 október 2016

Keresés és Foglalás

2018 Május 22, k
2018 Május 23, sze
Segítségre van szüksége?