Az Egyesült Királyság tengeri baleseteket kivizsgáló ágának (Marine Accident Investigation Branch – MAIB) tengerészeti balesetekkel foglalkozó főfelügyelője vette fel velünk személyesen a kapcsolatot a MAIB nemrégiben közzétett baleseti jelentésével kapcsolatban, amely a European Causeway komp 2018. decemberi rakományelmozdulásáról és járművekkel kapcsolatos károkozásáról szól. Ez a jelentés a MAIB által 2019 márciusában kiadott és a fuvarozási iparágban széles körben elterjedt, referenciaként mellékelt biztonsági közleményből következik.
Szeretnénk megragadni a lehetőséget, hogy emlékeztessük valamennyi teherfuvarozási ügyfelünket, hogy az Életbiztonság a tengeren tárgyú (SOLAS) egyezmény értelmében a járművezetők nem tartózkodhatnak a jármű fedélzetén, amíg a hajó a tengeren van. Ezt a hajószemélyzet jelenleg is és a jövőben is betartatja, és arra kérjük Önt, mint felelős szállítót, hogy adja át ezt az emlékeztetőt és a mellékelt biztonsági közleményt valamennyi járművezetőjének.
Ha együttműködünk ebben a nagyon fontos kérdésben, biztosíthatjuk mind a hajószemélyzet, mind pedig valamennyi nagyra becsült ügyfelünk biztonságát.
Előre is köszönjük az együttműködését.
Irish Ferries Freight