Hogyan kapom meg foglalásaim jóváhagyását?

Minden foglalás visszaigazolását e-mail-ben küldünk el. Fióknyitás esetén szükségünk van az Ön telefonszámára és e-mail címére. Online foglaláskor, a jóváhagyó e-mail automatikusan kiküldésre kerül. A jóváhagyó e-mail nem jelent egyet a komp operátornál jóváhagyott foglalással.

Amennyiben foglalás után a jóváhagyás 24 órán belül nem érkezik meg, kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a +44 (0) 1772 282595-es telefonszámon, akik újra fogják küldeni azt. Amennyiben kéri, SMS-t is tudunk küldeni önnek.

Amennyiben kéri, kérjük látogasson a Nyomonkövetés szekcióba, a Fiókom menüben (jobb felső sarok), ahol megtekintheti az összes foglalást, referenciaszámokkal és pillatnyi helyzettel.

Amennyiben elveszítette a foglalást tartalmazó e-mail-t, ismét el tudjuk küldeni. Az oldalra történő bejelentkezés után, SMS-ben is elküldheti saját magának, illetve a sofőrjeinek is.

Keresés és Foglalás

2023 dec 7, cs
2023 dec 8, p
Segítségre van szüksége?