Minden foglalás visszaigazolását e-mail-ben küldünk el. Fióknyitás esetén szükségünk van az Ön telefonszámára és e-mail címére. Online foglaláskor, a jóváhagyó e-mail automatikusan kiküldésre kerül. A jóváhagyó e-mail nem jelent egyet a komp operátornál jóváhagyott foglalással.
Amennyiben foglalás után a jóváhagyás 24 órán belül nem érkezik meg, kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a +44 (0) 1772 282595-es telefonszámon, akik újra fogják küldeni azt. Amennyiben kéri, SMS-t is tudunk küldeni önnek.
Amennyiben kéri, kérjük látogasson a Nyomonkövetés szekcióba, a Fiókom menüben (jobb felső sarok), ahol megtekintheti az összes foglalást, referenciaszámokkal és pillatnyi helyzettel.
Amennyiben elveszítette a foglalást tartalmazó e-mail-t, ismét el tudjuk küldeni. Az oldalra történő bejelentkezés után, SMS-ben is elküldheti saját magának, illetve a sofőrjeinek is.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria