Mi történik ha elkések?

Amennyiben tudja, hogy le fog késni egy időspecifikus foglalást, kérjük tudassa velünk amint lehet. Az egy órás becsekkolás csak néhány útvonalra vonatkozik, nem az összes útvonalra. Ezért néhány esetben elfogadható, ha egy órával indulás előtt érkezik a kikötőbe. Ügyfélszolgálatunk értesítheti a komp társaságot a késésről, és fennálhat az elhelyezés lehetősége. Ügyfélszolgálatunkat a +44(0)844 847 9000-es telefonszámon érheti el.

Amennyiben lekési a járatot, vagy a komp társaság nem tudja autóját elhelyezni a késés miatt, ebben az esetben alternatívák után nézünk.

Rendelkezésre áll egy másik, részletesebb GYIK. Indulás előtt mennyi idővel kell a kikötőbe érkeznem?

Foglalások

Legfontosabb kérdések:

Keresés és Foglalás

2020 Május 26, k
2020 Május 27, sze
Segítségre van szüksége?